till min underbara!♥

2011-01-08 15:50:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Jag kan inte tänka mig en framtid utan dig.
Jag vill dela allt med dig.
Öppnar mina armar för att du ska komma mig närmare.
När du står tätt intill mig älskling och jag känner ditt hjärta slå
då vet jag att jag är i säkerhet. Hos dig kommer jag alltid vara trygg.
Vi tillhör varandra - Du är världens bästa människa.
Du har ett hjärta av de renaste och finaste guld ♥


Jag kan inte tänka mig en framtid utan dig.
Jag vill dela allt med dig.
Öppnar mina armar för att du ska komma mig närmare.
När du står tätt intill mig älskling och jag känner ditt hjärta slå
då vet jag att jag är i säkerhet. Hos dig kommer jag alltid vara trygg.
Vi tillhör varandra - Du är världens bästa människa.
Du har ett hjärta av de renaste och finaste guld




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin